Elektrinäidu teatamine ei muutu

Riina Martinson
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Urmas Luik

Ükskõik, kas te jääte uuel aastal üldteenuse juurde või sõlmite mõne elektrimüüjaga lepingu, oma elektrinäitu võite edastada endiselt juba harjunud moel.

Elektrinäitude kogumine on võrguettevõtja ehk Pärnumaal Elektrilevi vastutada. Kuna Elektrilevi kliente jääb järgmisest aastast teenindama Eesti Energia klienditeenindus, saab näite teatada nii Elektrilevi e-teeninduse kui harjumuspäraste Eesti Energia näidukanalite kaudu, selgitas Elektrilevi kommunikatsioonijuht Tuuli Sokmann.

Seega saavad Eesti Energia näiduteatamise kanaleid kasutada kõik Elektrilevi kliendid, sõltumata sellest, kas nad ostavad elektrit Elektrumilt, Eesti Gaasilt, Imatralt või kelleltki teiselt.

“Näidud edastatakse avatud turul kesksesse Eleringi andmelattu, mille kaudu saab andmed kliendi valitud elektrimüüja,” ütles Sokmann.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles