Margit Ihlebakke: Praktilised soovitused Norra turul läbilöömiseks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Andres G. Adamson

Eestil on Norraga vaid üks barjäär – keelebarjäär. Kui on tahe siseneda Norra turule oma toodete ja teenustega, on esmane ülesanne leida toimekas kohalikku keelt kõnes ja kirjas valdav töötaja.

Norras on keel sügavalt inimese identiteedi osa, luksus, millest ei loobuta. Kui teil on konkurente, kes suhtlevad norra keeles, ja teie seda ei tee, kaotate oluliselt.

Loomulikult kõnelevad äriringkonnad Norras enamasti inglise keeles, näiteks laevanduses, suurehituses ja börsil. Ent kui ekspordihuviline Eesti ettevõte seab oma sihiks keskmise või väiksema suurusega Norra ettevõtted, millel oma suurusele vaatamata on sageli väga korralik käive ja sissetulek, on keeleoskus väga aktuaalne.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles