Rääkige bussijuhiga!

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus

24. oktoobril ostis 80aastane vanainimene Pärnu bussijaamast pileti Pärnu-Ikla liini bussile, et sõita Lemme peatusesse.

Paraku oli sihtkoht vanurile tundmatu. Ta teadis, et talle tullakse peatusesse vastu, kuid ei teadnud, kus maha minna. Kahjuks jõudis vastu tulnud inimene peatusesse siis, kui buss oli juba sealt mööda sõitnud. Bussijuht ei peatunud, sest ei näinud peatuses kedagi ja bussist väljujaid ei olnud.

Bussifirma saatis bussijuhi seletuskirja: “Pärast Lemme peatust hakkas üks sõitja maha küsima. Bussijuht peatas kohe bussi. Sõitja ütles, et tema ei tunne seda kohta, mille peale bussijuht pakkus abi, küsides sõitja telefoninumbrit, et helistada kontaktisikule. Sõitjal ei olnud võimalik numbrit anda, sest telefoni aku oli tühjaks saanud.“

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles