Maagaasiauto – kas tulevik või moevälgatus?

Enn Hallik
, sporditoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Muidu Octavia nagu Octavia ikka - sõiduvõtetes, teravuses ja mugavustes pole bensiini- või diiselautoga mingit vahet, aga laadimisluugi all on mulgud nii bensiini kui surugaasi jaoks ja kapotti tõstes näed kaht sisselaskesüsteemi.
Muidu Octavia nagu Octavia ikka - sõiduvõtetes, teravuses ja mugavustes pole bensiini- või diiselautoga mingit vahet, aga laadimisluugi all on mulgud nii bensiini kui surugaasi jaoks ja kapotti tõstes näed kaht sisselaskesüsteemi. Foto: Urmas Luik

Bensiini ja diislikütust neelavate autode kõrval on meiegi teedel vähesel määral muid esialgu suhteliselt edutult naftašeikide mängumaale trügijaid, nimelt elektri- ja gaasiautosid.

Ka on ammu räägitud vesinik- ja tuuma- ning teab mis jõul ning viisil veel liikuma hakkavatest jõuvankritest, aga ometi tõdetud, et kuni maapõuest annab naftat pumbata, kestab see valitute üliäri ja muid kardinaalselt uusi lahendusi ei tule.

Kui siinkohal just mitte uskuda uudist, et Pärnusse kavatsetakse juba ületuleval aastal osta 15 vesinikul töötavat hübriidbussi ning ehitada nende teenindamiseks vesiniku tootmisjaam ja kaks tanklat. On ulme lähemal, kui arvame?

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles