Endised suusavabrikandid jahivad Visu kaubamärki

Eno-Gerrit Link
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Visu suusad. Foto on illustreeriv.
Visu suusad. Foto on illustreeriv. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Eesti ühe tuntuma kaubamärgi Visu omanikud jätsid teadmatusest selle kehtivusaja pikendamata, kirjutab Eesti Päevalehe majanduslisa Ärileht.

Eesti kuulsamaid kaubamärke Visu on seniste omanike teadmata kõigile saadaval. Esimestena taotleb selle registreerimist enda nimele kunagise suusavabriku Viisnurk marketingijuhile Siim Talmarile ja müügijuht Kalmer Jürimale kuuluv sporditarvete jae- ja hulgifirma After Ski OÜ. Pärnus tegutsev ettevõte toob Eestisse muuhulgas suuski.

„See tuleb mulle suure üllatusena,” kommenteeris After Ski taotlust nende otsene konkurent Pärnus A2K Sport juhatuse liige Kaupo Koplus, kelle ettevõte ostis viis aastat tagasi Visu kaubamärgi avalikult konkursilt. Kopluse sõnul müüsid nad Visu kolm aastat tagasi Venemaa juhtivale spordivarustuse tootjale JSC EFSI, kes oli varem Viisnurgalt ostnud Pärnu suusavabriku masinad ning seadmed. „Mina tean, et see kaubamärk kuulub endiselt EFSI-le,” ütles Koplus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles