Eesti Posti töö ei rahulda

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postkast.
Postkast. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Esmaspäeval umbes kella 16 paiku soovisin maksta elektriarvet Pärnus Port Arturi vastas Eesti Posti kontoris. Tegemist oli AS Imatra elektriarvega. Palju aastaid maksin arvet panga kaudu, kuid mullu suve lõpust, sügisest olen seda kogu aeg teinud Eesti Posti kontorites. See on teenustasuta. Viimase elektrimakse sooritasin Imatrale käesoleva aasta jaanuaris Võru Eesti Posti kontoris ja loomulikult oli see teenustasuta nagu varemgi Haapsalu postimajas makstud elektrimaksed.

Ulatasin klienditeenindaja õpilasele SEBi kontoris eelmisel aastal tehtud maksekorralduse, kus olid kirjas nii saaja arve number, viitenumber ja muud saaja andmed, sest oma esimese makse Haapsalu Eesti Posti kontoris olin ju selle alusel teinud.

Teenindajaõpilane läks tagaruumi, et uurida, kas on teenustasuta makseid, sest temale oli see suur üllatus. Tagaruumist tuli välja sale tumedamate juustega üle 40aastane klienditeenindaja, kes mulle irvel moega seletas, et neil ei olegi teenustasuta makseid, ja võttis siis ühe maksekorralduse, millele oli märgitud 1,60 eurot teenustasu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles