Tarbijate teadlikkus oma õiguste suhtes paraneb

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseamet on koostanud hulga voldikuid, et inimesi nende õiguste suhtes paremini teavitada.
Tarbijakaitseamet on koostanud hulga voldikuid, et inimesi nende õiguste suhtes paremini teavitada. Foto: Laura Oks / Postimees

Pühapäeval, 15. märtsil oli ülemaailmne tarbijaõiguste päev. Äsja valmis uuring, millest selgus, et 2012. aastaga võrreldes on Eesti tarbija teadlikum oma tarbijakaitseõigustest.

Tarbijakaitseamet tellis uuringufirmalt Faktum & Ariko uuringu tarbijakaitse olukorrast Eestis 2014. aastal. Tulemustest selgus, et tarbijad hindavad oma teadlikkust enda õiguste suhtes kõrgeks. 24 protsenti vastanutest on kindlad, et nad teavad oma õigusi tarbijana, ja 66 protsenti arvab, et teab neid osaliselt.

Oma teadmistes kahtlevad rohkem vene keelt kõnelevad, madalama haridusega ja vanemad inimesed.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles