Priit Sarapuu: Aita turvalisust tõsta – kiida turvatöötajat!

, AS G4S Eesti juhatuse esimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Priit Sarapuu.
Priit Sarapuu. Foto: PP

Paljud meist on juba mitme aasta jooksul harjunud, et märtsikuus näeme tänavapildis ja meedias üleskutset märgata teenindajat ja kiita head teeninduskogemust. Head teeninduskogemust jagame sõbraliku treeninduse kohta kaupluses, juuksuri- ja ilusalongis, pangas, restoranis. Need on traditsioonilised kohad ja tegevusalad, mis seostuvad sõnaga “teenindus”.

Ja õige see on, pood ja pank, juuksur ja restoran on teenindusasutused. Kuid Eestis on veel tuhandeid teenindustöötajaid, kelle olemasolu me kõik tunnetame, ehkki esmapilgul ei seo neid teenindusega. Need on inimesed, keda kohtame kaubanduskeskuses ja tanklas, suurel rahvaüritusel ja kontorihoones.

Rahvakeeli on see inimene turvamees, korrektsemalt öeldes turvatöötaja. Just turvamees on see, kes tuleb kodust valveseadet paigaldama-hooldama, sõidab kohale häire peale, töötab kontorihoone valvelauas administraatorina, valvab suvisel suurkontserdil korda jne.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles