Eluline matemaatika tegi koolitunni huvitavaks

Ille Rohtlaan
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koidula gümnaasiumi G2A noormehed kaitsesid oma praktilist tööd „Eluline matemaatika“ Mai kooli kaheksandikele tundi andes.
Koidula gümnaasiumi G2A noormehed kaitsesid oma praktilist tööd „Eluline matemaatika“ Mai kooli kaheksandikele tundi andes. Foto: Erakogu

Gümnaasiumi lõpetamise üks eeldus on kaitstud õpilasuurimus või praktiline töö. Viimaste osakaal on hakanud aasta-aastalt kasvama – õpilasfirmade äriplaanide kõrval kaitsesid Koidula gümnaasiumi G2A noormehed edukalt oma praktilise töö „Eluline matemaatika“.

„Eluline matemaatika“ oli ebatraditsiooniline matemaatikatund Mai kooli 8. klassidele, kus matemaatika-füüsika suunal õppivad noormehed Kevin Saare, Martin Raid ja Taavi Valter Taveter rääkisid noortele matemaatikast meie igapäevaelus: tõenäosusest võita auhind, kuldlõikest, Fibonacci arvude jadast ja paljust muust. Tunni teine pool pani kaheksandikud lahendama matemaatikaülesandeid, kus võistkondadel oli võimalik võita magusaid auhindu.

Mai kooli vanema kooliastme õppealajuhataja Olga Hoole sõnul õnnestus  matemaatikatund väga hästi. „Mai kool on liitunud „Huvitava kooli“ projektiga ja seetõttu oli heameel näha, kui hoos olid meie kaheksandate klasside õpilased matemaatikaülesandeid lahendades, ka need, kelle tähelepanu võitmisega muidu ses tunnis palju tegemist on,“ ütles ta.

Noored matemaatikaõpetajad nentisid, et ettevalmistatud tund läks nii, nagu kavandatud, aga kerge see õpetajaamet ei ole – samas oli tegu väärt kogemusega. Tänusõnu jätkus palju juhendajale, Koidula kooli matemaatikaõpetajale Arvo Pressile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles