Kohalik kaubamärk väärib märkamist

Silja Joon
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Alar Kullison kutsub Pärnumaa ettevõtteid, restorane ja baare pakkuma oma töötajatele ja külalistele teadlikumalt meie paikkonna loodusest ammutatud vett.

Kui oleks nõudlust, võiks villida allikavett ka viieliitristesse pudelitesse - need viiakse Pärnumaal otse tellijani.
Alar Kullison kutsub Pärnumaa ettevõtteid, restorane ja baare pakkuma oma töötajatele ja külalistele teadlikumalt meie paikkonna loodusest ammutatud vett. Kui oleks nõudlust, võiks villida allikavett ka viieliitristesse pudelitesse - need viiakse Pärnumaal otse tellijani. Foto: Ants Liigus

Samamoodi nagu tasub eelistada elukoha raadiuses kasvavaid toiduaineid, võiks tarbija poest ostes eelistada kohalikku vett.

Häädemeestel veetootmisega tegeva ettevõtte juht Alar Kullison arvab, et eestlane võiks juua Eestis toodetud mineraalvett. Kui ostame mujal maailmas toodetud tooteid, rändab raha ju Eestist välja.

“Loodame, et müüginumbrid kasvavad ja äri muutub kasumlikuks. Praegu söövad võidu ära turunduskulud. Peame kasvatama lojaalset klientuuri, “ kirjeldab ettevõtte Keisri Köök OÜ juht Alar Kullison. Alla anda on veel vara, Saare Foodsil kulus kuus aastat, enne kui Saaremaa Vesi omaks võeti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles