Ebaausad kauplemisvõtted

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tarbijakaitseamet alustas 27. aprillil kampaaniaga „Kauple ausalt. Osta targalt!“, mis juhib tarbijate ja kauplejate tähelepanu ebaausatele kauplemisvõtetele – nende äratundmisele ja nende kasutamisest hoidumisele ning loobumisele.

„Ausus tarbija suhtes ei ole väärtus omaette, vaid peab kujunema igapäevaseks kauplemisstandardiks. Kauplejatele tuletame meelde, et ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis saab olla vaid lühiajaline, kuivõrd see ei tugine usalduse loomisele. Seejuures kahjustab see kogu sektori mainet,“ selgitas tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Ausamale kauplemisele aitab kaasa tarbijate surve: loomupärane ettevaatlikkus ja oskus ära tunda ebaausaid kauplemisvõtteid ning eksitavaid reklaame. „Tarbijal on oluline meeles pidada, et reklaamide, sooduskampaaniate ja eripakkumiste ainus eesmärk on müüa talle toodet või teenust. Küsimus on, kas tarbijale on antud tõene info ja ostuotsus on lähtunud kliendi soovist, mitte müüja agressiivsest müügiviisist,“ lisas Sooniste.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles