Juhtkiri: Talgutega tuntuks

Arvamustoimetus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Postimees.
Pärnu Postimees. Foto: PP

Kui Eesti korraldas ennenägematud heakorratalgud ”Teeme ära!“, siis tundus, et taas on leitud midagi, mille poolest maailmas tuntud olla. Talgutega tuntuks ja keskkonnahoidlikkus sobiksid väga hästi tänapäeva märksõnaks. ”Teeme ära!“ eeskuju on levinud teistessegi riikidesse üle maailma, aga kas sellega mõeldakse konkreetselt, millisest riigist aktsioon alguse sai, väga ei usu.

Ettevõtluse arendamise sihtasutuse (EAS) kuvandi töörühm üritab taas leida asja, millega Eestit maailmas tuntuks teha. Eelmine katse päädis märgiga ”Welcome to Estonia!“, mida 93 protsenti Eesti eksportijaist pole kunagi kasutanud. Ainult kaks protsenti kasutab ”Made in Estonia“ või ”Welcome to Estonia!“ märki.

Rahvusvahelise turundusfirma Future Brand uuringu kohaselt ei osanud Eestit külastanud aktiivsed reisijad pakkuda midagi, mis meid iseloomustaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles