Sooduskampaaniad peibutavad ja mõnikord petavad

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi kaubal võib olla eriti hea hind, ei tea tarbija, millega seda hinda võrreldakse, ja reklaam võib olla eksitav.
Kuigi kaubal võib olla eriti hea hind, ei tea tarbija, millega seda hinda võrreldakse, ja reklaam võib olla eksitav. Foto: Urmas Luik

Tarbijakaitseamet esitles sel nädalal tänavu märtsis ja aprillis korraldatud kontrollikampaaniat “Kauple ausalt. Osta targalt!”.

Mullu tehtud tarbijakaitseuuringus tõi kolmandik vastajaist esile asjaolu, et tihti saavad väljareklaamitud tooted väga kiiresti otsa ja neid polegi võimalik osta. Seetõttu kontrollis tarbijakaitseamet tänavu kevadel 81 kauplust üle Eesti.

Kontrollitit 6480 toodet, mida kauplused olid reklaaminud oma kampaanialehtedel. Puudusi leiti pea igas kaupluses: 35 poes puudus kokku 159 kampaaniatoodet. Peamiselt oli see toidukaup. Puudused olid suures osas seotud eksituse või tarne hilinemisega.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles