Mai kool alustas digipööret lastevanemate nutikoosolekuga

, Mai kooli informaatikaõpetja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Mai kooli lastevanemad nutikoosolekul.
Pärnu Mai kooli lastevanemad nutikoosolekul. Foto: Erakogu

Pärnu Mai kooli 4.c klassi lastevanematele toimus koosolek seekord teisiti – nutikoosolekuna.

27. mai õhtul kogunesid vanemad ja lapsed koolimajja. Esimese ülesandena oli vaja lahendada QR-koodidega orienteeruv liikumine. Lapsevanemad liikusid koode lugedes strateegiliselt olulistes punktides – garderoob, õppealajuhataja kabinet, direktori kabinet jne –,  metoodilist abi pakkusid nende oma võsukesed. Koduklassi jõudes oli lastevanematele koostatud väike tunnikontroll  (kasutati keskkonda Kahoot), millele vastates kontrollisid lapsevanemad oma teadmisi lapse ja kooli kohta.

Siis jagati vanemad töötubadesse. Õpetajateks-juhendajateks olid jällegi lapsed, kes jagasid  oma teadmisi ja kogemusi. Koomiksite töötuba juhatasid tüdrukud, kelle emad usinasti Toondoo keskkonnas teadmisi ja oskusi omandasid, valmisid toredad koomiksid. Robootika töötoas näidati, kuidas robotit liikuma panna ja mida kõike robot oskab (eelnevalt olid robotite tegevused programmeeritud). Nutirakendust Chess tutvustas Martin. Kohe prooviti ka malemängu isade ja poegade vahel. Mängude töötoas tutvustati vanematele Minecrafti võimalusi.

Õppealajuhataja Kaja Tammetalu osales koomiksite töötoas ja oli igati rahul omandatud oskustega. Heakskiidu pälvis ka 4.c klassi õpilaste oskuslik nutirakenduste kasutamine hariduslikel eesmärkidel ning hämmastav oskus neid teadmisi edasi anda. Klassijuhataja Tiiu Leibur arvas, et sellised koosolekud rikastavad nii lapsi kui vanemaid ja õpetajagi avastab oma õpilastes uusi külgi. Selgus, et nii mõneski õpilases võib tulevane õpetaja peidus olla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles