Loosimängud Facebookis

, tarbijakaitseameti kommunikatsiooni­ekspert
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tõenäoliselt jõuab kõigi Facebooki kasutajateni hulgaliselt üleskutseid märkida mingi leht meeldivaks ja seda oma ajajoonel sõpradega jagada, et osaleda auhinnaloosis. Paraku jäävad jagajad lubatud loosist mõnikord ilma.

Ahvatleva auhinna puhul on lehe jagamisi lausa tuhandetes. Ettevõte saab niimoodi rohkelt reklaami ja ega paari kliki tegemine ju tükki küljest võta. Kõik on näiliselt hästi.

Ometi ei saa seda väita kõikide mängude puhul, sest alati ei jõua lubatud loosiauhind heauskse jagajani. Auhind jääb kas välja loosimata või loositakse see väljamõeldud tegelasele, keda Facebookis ei eksisteerigi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles