Pärnu linna arengukavale aastani 2025 laekus 15 ettepanekut

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üheks ettepanekuks oli muuta Pärnu jõe kaldad atraktiivsemaks ja pikendada Jaansoni rada Kesklinna sillast Siimu silla suunal mööda Pärnu jõe kallast, samuti edasi Vana-Pärnusse, tagada sujuv ühendus Audru kergliiklusteega. Foto on illustreeriv.
Üheks ettepanekuks oli muuta Pärnu jõe kaldad atraktiivsemaks ja pikendada Jaansoni rada Kesklinna sillast Siimu silla suunal mööda Pärnu jõe kallast, samuti edasi Vana-Pärnusse, tagada sujuv ühendus Audru kergliiklusteega. Foto on illustreeriv. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Pärnu linna arengukavale aastani 2025 laekus tähtajaks 15 täiendusettepanekut, peamiselt oli tegu linna liikluskorraldust ja taristut puudutavate teemadega.

Pärnu linnaarengu peaspetsialist Katrin Alliku sõnul laekus arengukava avalikustamise jooksul 15 ettepanekut seitsmelt eraisikult ja ühelt mittetulundusühingult.

Üheks ettepanekuks oli muuta Pärnu jõe kaldad atraktiivsemaks ja pikendada Jaansoni rada Kesklinna sillast Siimu silla suunal mööda Pärnu jõe kallast, samuti edasi Vana-Pärnusse, tagada sujuv ühendus Audru kergliiklusteega. Ka tehti ettepanek Pärnu kesklinna sillale rajada eraldi rada jalgrattaga sõitjatele, sest praegune lahendus on liiklejatele ohtlik, kuna lisaks jalgratturitele liigub samal poolel ka jalakäijaid ja peresid koos lastega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles