Riskikuller – kas film või pikaleveninud reklaam?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaader filmist „Riskikuller: Täiskäigul edasi”.
Kaader filmist „Riskikuller: Täiskäigul edasi”. Foto: promo

Kui reklaam on reklaam ja film on film, siis mida öelda uue "Riskikulleri" kohta? Tuleb välja, et sellele küsimusele pole sugugi lihtne vastata.

Reklaam on turunduses kasutatav kommunikatsioonivõte tarbijate mõjutamiseks. Selle eesmärk on teavitada tarbijat eri meediakanalite kaudu toodetest, teenustest või ideedest, muutes ühtlasi nende suhtumist, teadlikkust ja tarbimisharjumusi.

Mängufilm seevastu on laias laastus ilukirjanduslikul stsenaariumil ja näitlejate mängul rajanev film. Mängufilmi siht on üldjuhul vaatajatele meelelahutust pakkuda, selmet nende veendumustega manipuleerida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles