Pärnu turunduskonverentsil räägitakse Alibaba eduloost

Teet Roosaar
, uudistetoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiina e-kaubanduse gigandi Alibaba logo.
Hiina e-kaubanduse gigandi Alibaba logo. Foto: Pärnu Postimees

Homme ja ülehomme Estonia Resort Hotel & SPAs toimuval Pärnu turunduskonverentsil räägitakse Hiina e-kaubanduse gigandi Alibaba eduloost ja tutvustatakse Apollo ümbersündi raamatukauplusest meelelahutusäriks.

Tänavune turunduskonverents keskendub turunduse juhtimisele. Välis- ja kodumaiste ekspertide abiga uuritakse, kuidas korraldada organisatsioonis turunduse juhtimist, mida on õppida Aasia edulugudest, kuidas on teenuse disaini juurutamine aidanud parandada äritulemusi jne.

Neljapäeval kõneleb aastatel 2000–2008 Alibaba asepresidendina töötanud Porter Erisman, mida oleks Eesti ettevõtetel õppida Alibaba kogemustest. Arutelus, miks on Aasia turg Eesti ettevõtjate jaoks oluline, osalevad Piret Potisepp, Leslie Leino ja Hando Sinisalu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles