Mai koolis mängiti “Digiralli-tralli nuti-kallit”

, Mai kooli õppealajuhtaja, digipöörde projektijuht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raeküla kooli digimeeskond.
Raeküla kooli digimeeskond. Foto: Erakogu

Esimene õppeveerand lõppes Pärnu Mai koolis vahva digiralli mänguga, kus osalesid Raeküla, Tammsaare ja Mai kooli 1.–4 klasside digimeeskonnad.

Kõik 12 meeskonda pidid QR-koodiga tuvastama oma rühma ülesanded ja need lahendama. Mai kooli digimeeskond eesotsas õpetaja Tiiu Vendeliga mõtles välja üheksa õpituba /digipesa, kus õpilased said oma oskusi näidata. Nii pidid lapsed läbima hajameelse professori töötoa, kus uuriti vee kolme olekut, kuningliku maadeavastaja töötoa, kus pidi oskama inglise keelt.

Kiirreageerimisrühmas tuli täita ülesanne keskkonnas Kahoot, matemaatikat sai õppida igavese üliõpilase töötoas Khan Academia keskkonnas. Oli ka mõistuste lappimise, vahva kunstniku ja muusa töötuba. Põnevust lisasid salajane teadustempel ja sekundantide sõelumine.

Õpilased said igas töötoas lahendada eri raskusastmega nutiülesandeid, samas pidid rühmad oskama teha koostööd. Pärast üheksa nutipesa läbimist said rühmad üheskoos õppida robootikat, mida juhendas Tiiu Vendel, ja programmeerimist, mida juhendas õpetaja Kristiina Pärn.

Et digiralli õnnestuks, olid digipesade juhendajateks-abistajateks valitud Mai kooli 7.a, 7.c, 8.b ja 9.b klassi õpilased. Kõik juhendajad-õpilased olid tõelise õpetaja rollis ja täitsid oma ülesanded suurepäraselt. Päeva lõpus täitis iga meeskond tagasisidelehe ja iga õpilase oskusi kinnitati tunnistuse ja šokolaadiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles