Pärnu Postimees kirjutas, et esimese Pärnus silduva ristluslaeva pärast võib minna isegi väikeseks rebimiseks. Kas selleks saab 17. juulil 2017 Serenissima või juba aastapäevad varem kruiisifirma Silver Sea mõni lõbusõidualus? Iseenesest on 2012. aastal põhjaliku uuenduskuuri läbinud Serenissima ajalugu päris huvitav. Varasemad omanikud kulutasid miljoneid, et luua laeval Rootsi 18. sajandi gustaviastiilis interjöör. 2012–2013 anti sellele taas uus ilme.
Tellijale
Juhtkiri: Mida pakkuda oodatud külalisele?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Laeval on tugevdatud korpus jääoludes sõitmiseks ja umbes 4,7meetrine süvis lubab suhteliselt väikesel laeval silduda paljude ajalooliste mere- ja jõelinnade südames, kuhu suurte ristluslaevadega ei pääse. Serenissimal on neljatäheline mugavusaste, kahe Michelini tärniga peakokk ning ajakohaselt varustatud kajutid.