Teadmiste mäng paneb võistlema ja viib õppereisile

Veste Roosaar
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Corbis/ Scanpix.

Pärnu Koidula gümnaasiumi algatatud projekt „Huvitav teadus“ annab tänavugi Pärnu põhikoolide vanema astme õpilastele võimaluse oma teadmised proovile panna.

Koidula kooli huvijuhi Haide Kuivase selgituse kohaselt on pealkirja „Huvitav teadus“ alla koondatud võistlusmängude sari  ja õppereisid, mille eesmärk on suurendada õpilaste avastusrõõmu ja ettevõtlikkust, samuti huvi teaduse ja tehnoloogia vastu.

“Huvitav teadus” koosneb neljast võistlusmängust-viktoriinist, mis saavad teoks novembris-jaanuaris. Alustatakse võistlusmänguga, mis keskendub sotsiaal- ja humanitaarainetele, edasi kogunevad võistkonnad loodusainete teemadel jõudu katsuma. Jaanuaris on mängud matemaatikas ja füüsikas ning sarja lõpetab majanduse ja ettevõtluse teemadel võistlemine. Võistlussarja parimaid meeskondi premeeritakse Steffani pitsarestorani, Pärnu laserpargi ja Apollo kino kinkekaartidega.

Reisid õpilaste silmaringi avardamiseks saavad Kuivase ütlust mööda teoks veebruaris ja märtsis. Esmalt külastatakse ühte edukamat Eesti idufirmat TransferWise ja innovatsiooni- ja ettevõtluskeskust Mektory. Teisel õppereisil külastatakse Eesti kunstimuuseumi ja Tallinna Kultuurikatelt, et avardada õpilaste silmaringi. Kolmas õppereis viib Tallinna Lennusadamasse ja uuenduskuuri läbinud tervishoiumuuseumi, kus osaletakse haridusprogrammides.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles