Mai kooli õpetajad ammutasid tartlastelt digipöörde kogemusi

Veste Roosaar
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mai kooli digimeeskond tutvus Tartu Veeriku koolis, kuidas seal digipööre koolitööd on mõjutanud.
Mai kooli digimeeskond tutvus Tartu Veeriku koolis, kuidas seal digipööre koolitööd on mõjutanud. Foto: Erakogu

Pärnu Mai kooli digipöörde meeskond käis Tartus uurimas, kuidas Veeriku koolis digipööret tehakse ja mida huvitavat nendelt õppida on.

„Meid viidi seitsmesse ainetundi, kus terve tund või mõni tunniosa sisustati nutiseadmete abil,“ jagas Mai kooli matemaatikaõpetaja Silvia Kuusk muljeid.

Veeriku koolis olid kasutusel kooli arvutid, tahvelarvutid ja õpilaste endi nutitelefonidki. „Nägime, kuidas peastarvutamisel kasutati Plickersi kujundikaarte, rühmatöödes õpetaja koostatud LearningAppsi õppemänge, sõnavara õpiti arvuti abil, lugemiskontrolli ja protsentülesandeid lahendati Kahooti viktoriiniga ning õpilased lisasid oma parimaid töid isiklikku veebipõhisesse portfooliosse Weebly keskkonnas,“ kirjeldas Kuusk.

Vahetunnidki olid nutikalt sisustanud. Aulast sai tantsusaal, kus algklasside õpilased ennast välja elasid, põhikooliosa koridorides oli aga hulgaliselt pehmeid pingikesi ja seintel palju õpilaste töid, mida uudistada.

Pärast tunde viidi Pärnu õpetajad 3D printimise koolitusele, mida juhendasid õpilased.

„Tartu Veeriku koolis on digipööre tõesti võimust võtnud,“ kinnitas Kuusk. „Nägime, et nutiseadmete kasutamine õppetöös on õpilaste ja õpetajate jaoks igapäevane.“

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles