Nutiseadmed aitavad teadmisi omandada

Karin Klaus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
3.c klassi lapsed harjutavad matemaatikatunnis peastarvutamist mänguga Math Duel, mis annab sõbraga mängides ülesannete lahendamisele väikese võistlusmomendi.
3.c klassi lapsed harjutavad matemaatikatunnis peastarvutamist mänguga Math Duel, mis annab sõbraga mängides ülesannete lahendamisele väikese võistlusmomendi. Foto: Urmas Luik

Pärnu Kuninga tänava põhikooli lapsed teavad, et nutiseadmed koolis ei tähenda ainult vahetunnis telefoniga mängimist, vaid aitavad selgeks saada koolitarkusedki.

Pärnu koolides viiakse sel aastal ellu digipööret, mille raames projektis osalevad koolid püüavad koolielu huvitavamaks või õpetamist sisukamaks muuta digilahenduste või mobiilirakenduste abil.

Kuninga tänava põhikoolis kasutatakse sügisest alates GPS-andmeside põhist nutiseadme rakendust Loquiz, mis võimaldab nii õues kui koolimajas korraldada orienteerumismänge. Radade kontrollpunktides tuleb vastata temaatilistele küsimustele või täita ülesandeid, mida saab varieerida vastavalt mängu eesmärgile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles