Kätlin Kaljuvee

Anu Jürisson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kätlin Kaljuvee
Kätlin Kaljuvee Foto: PP

Põhjamaade moeillustratsioonide näitust vaatama minnes tasub tähele panna, et moeillustratsioon ei ole sama mis moejoonis.

Põhiliselt reklaamiagentuuride tellimusel moeillustratsioone tegev Kätlin Kaljuvee märkis, et tema jaoks on neil kahel hästi suur vahe, kuigi neid annab omavahel siduda.

Moeillustratsiooni tehes lähtub ta meeleolust, mida tahab pildil saavutada, sest selle eesmärk on enamasti reklaamida mingit ettevõtet või kaubamärki. Moejoonis seevastu annab edasi rõiva tegumoodi ja detailide asukohta, kui rõivas läheb tootmisse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles