Kolmandik hindadest erinevad saalis ja kassas

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tarbijakaitseameti jaanuaris tehtud üle-eestilise hinnakontrolli tulemused näitasid, et kauba hind müügisaalis ja kassas ei ühti kolmandikul juhtudest. Hinnaerinevused võivad olla nii tarbija kahjuks kui kasuks.

Hinnakontrolli tehti 97 kaupluses. Igas kaupluses tegid tarbijakaitseameti inspektorid 25 tootega kontrollostu ja võrdlesid müügisaalis avaldatud hindade vastavust ostutšekile trükitud hindadega. Hinnad ei ühtinud 33 poeskäigul.

Tarbija kahjuks erinesid hinnad 19 poeskäigul, suurim erinevus oli 2.35 eurot tarbija kahjuks. Erinevusi tarbija kahjuks esines enam tarbijate ühistute kauplustes ja Maximates. Tarbija kasuks erinesid hinnad kõige sagedamini Maximates ja Rimides.


Nõuandeid tarbijale

* Kui kassast läbilöödud hinnad ei vasta müügisaalis avaldatud hindadele, võib tarbija ostust loobuda ja raha tagasi küsida.

* Ostutšeki võiks üle vaadata kassa juurest lahkumata, et võimalik probleem kohe avastada ja lahendada. Kui hinnapettus tuleb ilmsiks alles kodus, tuleks võimalikult kiiresti poodi tagasi minna ja esitada pretensioon lepingust taganemiseks.

* Hinnapettustest tuleks kindlasti teavitada tarbijakaitseametit, sest tegemist on tarbijakaitseseaduse rikkumisega.

Allikas: tarbijakaitseamet

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles