Rail Balticu ettevõtte asutamise uuringu hankele tuli kuus pakkumist

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raudtee. Illustreeriv foto.
Raudtee. Illustreeriv foto. Foto: Urmas Luik

Rail Balticu kiirraudtee projekti arendamise tarbeks loodava kolme Balti riigi ühisettevõtte asutamise uuringu läbiviija hankele tuli viis pakkumist advokaadibüroodelt ja üks pakkumine audiitorettevõttelt PricewaterhouseCoopers.

Hanget korraldava tehnilise järelevalve ameti nõunik Arvo Rammus ütles esmaspäeval BNSile, et pakkumised esitasid advokaadibüroo Tamme Otsmann Ruus Vabamets, Raidla Lejins & Norcous Advokaadibüroo OÜ, Advokaadibüroo Glikman & Partnerid OÜ, Advokaadibüroo Sorainen AS ja Advokaadibüroo Lawin AS.

Viis pakkumist olid Rammuse sõnul ühispakkumised, millesse olid hõlmatud peale konsortsiumi juhtpartneri Läti ja Leedu partnerid. Kuuenda, advokaadibüroo Soraineni pakkumisse oli kaasatud üks täiendav advokaadibüroo.

Tellitava uuringu eesmärk on analüüsida ühisettevõtte asutamisega seonduvaid juriidilisi ja majanduslikke aspekte, käsitleda ettevõtte struktuuriga seonduvat ja selgitada välja ettevõtte optimaalne juhtimisstruktuur.

Uuringuga on kavas kaardistada rahvusvahelist praktikat niisuguste ettevõtete asutamisel.

"Loodame kaasata turult kõige paremat kompetentsi ja rahvusvahelist kogemust selliste ettevõtete asutamisel," on Rail Balticu Eesti projektijuht Miiko Peris varem selgitanud. Tema sõnul võiksid uuringu tulemused selguda esialgsete plaanide kohaselt novembriks, mille järel on võimalik võtta vastu otsus ettevõtte asutamise kohta.

Uuringu lähteülesanne on ühiselt kokku lepitud Eesti, Läti, ja Leedu vahel Rail Balticu ministeeriumidevahelises töörühmas. Eestis on vastutav majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.

Rail Balticu ehitamine võimaldaks kõigil partnerriikidel kaasata Euroopa Liidu välisabi, mille investeerimine Eesti majandusse jääks ilma täiendavat raudteekoridori loomata ilmselt tulemata.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles