Lihula maantee saab peagi asfaldi alla

Riina Martinson
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lihula maantee merepoolse teelõigu remonditööde lõpetamise tähtaeg on 30. oktoober, kuid asfaltkate peab olema paigaldatud juba augustikuu lõpuks.
Lihula maantee merepoolse teelõigu remonditööde lõpetamise tähtaeg on 30. oktoober, kuid asfaltkate peab olema paigaldatud juba augustikuu lõpuks. Foto: Urmas Luik

Neli kuud remondis olnud Pärnu ja Papsaare vahelise Lihula maantee merepoolsel teelõigul algas sel nädalal asfalteerimine ja autodel on lootus juba suve lõpus uuele teekattele liiklema pääseda.

Valgeranna tee ristmiku juurest Kaubasadama teeni kulgeva kahe ja poole kilomeetrise teelõigu remonditööde lepinguline lõpetamise tähtaeg on 30. oktoober, kuid kahekihiline asfaltkate peab olema paigaldatud augustikuu lõpuks, ütles maanteeameti lääne regiooni direktori asetäitja Heiti Popp.

Pärast asfaltimistööde lõpetamist avatakse tee liikluseks, küll jäävad kuni objekti lõpliku valmimiseni kehtima ajutised kiirusepiirangud.

“Praeguseks on kogu remondilõigu ulatuses teele ehitatud stabiliseeritud alus, kaevatud teekraavid ja ehitatud truubid,” loetles Popp. “Käesoleva kuu lõpuks paigaldatakse kaks kihti asfaltbetooni ja seejärel ehitatakse teepeenrad, paigaldatakse liiklusmärgid, põrkepiire ja tähispostid ning tehakse teekatte märgistus.”

Tee põhjaliku remondi tulemusel Popi teatel siiski nii suuri muudatusi liikluskorralduses oodata ei ole, et igapäevased sõitajad oma seniseid liikumisharjumusi muutma peaksid. “Teerajatiste plaanilisi muudatusi projekt ette ei näe,” täpsustas ta.

Tänavu saab uue katte vaid maantee merepoolne osa ja veel pole selge, millal Pärnust Audru poole viiv tee uuendatud saab. Heal juhul toimub see järgmisel aastal, kuid kindlustunne töid tellivas maanteeametis ses suhtes veel puudub.

“Tee parema suuna remondiprojekt on olemas, kuid selle realiseerimine sõltub meie eelarvelistest vahenditest,” sõnas Popp. “Nimetatud teelõigu remonti rahastatakse riigi eelarvest.”

Tänavu jääb ehitamata ka Pärnust Audru sillani viiv jalg- ja jalgrattatee, mis on plaanis rajada alles järgmises etapis, kui ehitatakse ümber linnast väljuv teeosa kuni Audruni.

Lepingu tööde tegemise kohta Lihula maanteel on maanteeamet sõlminud Lemminkäinen Eesti ASiga, mis ehitab lõpuni sealsamas kõrval asuvat Pärnu ümbersõitu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles