Autospordifännid nautisid uuel ringrajal põnevaid sõite

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erki Spordi pealik Eiki Eriste kihutas nädalavahetusel Audru ringrajal Volgal lätlastega võidu.
Erki Spordi pealik Eiki Eriste kihutas nädalavahetusel Audru ringrajal Volgal lätlastega võidu. Foto: Ants Liigus

Uue näo saanud Audru ringrajal kihutasid nädalavahetusel esimest korda võidu krossi- ja ringrajaautod, ajaloolised vormelid, Estfieldid ning eksootilised Volgad.

Erki Spordi superkrossi karikasarja arvestuses sõideti laupäeval seitsmes ja pühapäeval kaheksas etapp ning mõlemal päeval selgusid paremad kaheksas masinaklassis.

Vabaklassis läks rajale 15 autot

“Võidusõit õnnestus kenasti, uus rada meelitas siia sõitma erakordselt palju autosportlasi,” rääkis Erki Spordi pealik Eiki Eriste, kes osales Volgade sõitudes. “Lätlaste ajavõtusüsteem töötas häireteta ja kõik autosportlased, kellega juttu puhusin, ütlesid uue ringraja kohta vaid kiitvaid hinnanguid.”

Esimesel päeval pakkusid rohkearvulisele publikule enim vaatemängu 15 vabaklassi autot. Esimesel sõidul võttis võidu BMW roolis istuv Raimo Kulli, kelle järel jõudsid lõpujoonele Peeter Peek Hondal ja võitjaga sama marki masinal kihutanud Enar Klaus Kunman.

Esikolmiku järel said finišilipu Martin Seppam (VW Golf), Taavi Klooren (BMW) ja Kristo Krinpus (BMW).

Teises sõidus näitas Kulli taas konkurentidele oma võimu ja kindel etapivõit läks temale. Teiseks tuli tänu stabiilsele sõidule Kunman ja kolmanda pjedestaaliastme hõivas Krinpus.

Volgade võidukihutamisel pakkus tosinale lõunanaabrile ainsa eestlasena konkurentsi Eiki Eriste. Kahe sõidu kokkuvõttes teenis esimese koha karika Antons Dolgopolovs, võitjale järgnesid Normunds Dobums ja Ivars Janeks.

“Lätlaste autod on tänu aastakümneid kestnud sarjale “Merevaigust Volga” väga kiireks aretatud, mina pidin oma sõiduriistaga leppima kohaga võistlejaterivi tagumises pooles,” tunnustas Eriste konkurente. “Koht kohaks, kõige tähtsam oli saada väga heal rajal sõitmisest suurt naudingut.”

Esiveoliste autode klassis oli võistluspäeva kiireim Peeter Peek, teiseks tuli superkrossi sarja liider Kairo Kallas ja kolmanda koha sai Tõnu Peek. Rahvakrossi sõitudes tegi puhta töö Argo Kaelep, talle järgnesid Ivo Uutar ja Meelis Kirst ning tagaveoliste autode esikolmikusse kuulusid Marko Sau, Margo Soomets ja Kauri Metsaots.

Estfieldide võidukarika teenis Indrek Teppan, teine oli Fred Ansip ja kolmas Kert Tamm, vormelautode kahe sõidu kokkuvõttes tuli esimeseks Ain Lähker.

Nanci Ristla näitas meestele koha kätte

Teisel päeval pakkusid publikule põnevat vaatemängu vormelautode sõidud, kus mehed pidid tunnistama õrnema soo paremust.

Mõlemas sõidus võttis erkpunasel autol kihutanud Nanci Ristla kindla esikoha, madalamad pjedestaaliastmed kuulusid Ain Lähkerile ja Jaak Kuulile.

Vabaklassis võidutses Martin Seppam, teiseks tuli Rene Vinnal ja kolmas oli Peeter Peek. 2WD esiveoliste autode klassis pälvis esimese auhinna Kairo Kallas, kannul Tõnu Peek ja Kaido Orav. Rahvakrossis jätkus Argo Kaelepi võidukäik, kellele järgnesid Margo Soomets ja Siim Ots. Tagaveoliste arvestuses oli parim Marko Sau ja Estfieldide põnevast esikohaheitlusest väljus võitjana Fred Ansip. Marten Teppanile kuulus teine ja Urmas Koppelile kolmas koht.

Võistluspäeva viimases sõidus, superfinaalis oli kiireim Enar Klaus Kunman.

Eeloleval nädalavahetusel kihutavad Audru ringrajal nii autosõitjad kui motosportlased Eesti meistrivõistluste eelviimasel etapil.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles