Kihnu laevaliine ihkab uuest aastast kaks vedajat

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kihnu sadam.
Kihnu sadam. Foto: Urmas Luik

Aastavahetusega on lõppemas Pärnu maavalitsuse ja AS Kihnu Veeteede vaheline leping, seepärast kuulutas maavalitsus välja Kihnu ja mandri vahelise parvlaevaliinide riigihanke, mille pakkumused eile avati. Kvalifitseerus kaks pakkujat: AS Kihnu Veeteed ja OÜ Väinamere Liinid.

Maavalitsuse transpordinõunik Avo Rahu rääkis, et Kihnu-Pärnu-Kihnu ja Kihnu-Munalaiu-Kihnu (sealhulgas Munalaiu-Manilaiu-Munalaiu liin) liinile oli kaks pakkujat, kolmas riigihankel osalemise kutse saanu ei tagastanud pakkumust.

Pakkumuste avamisele järgnes hankekomisjoni koosolek, mida juhatas selle esimees, maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Heiki Mägi.

“Riigihanke pakkumuste avamise järel jõudsime järeldusele, et mõlemad on kvalifitseeritavad, ja esitasime maavanemale ettepaneku tunnistada mõlemad pakkujad mõlemal liinil kvalifitseeritavaks,” mainis Rahu.

Järgnevalt hindab komisjon pakkumuste vastavust, sealhulgas laevade sobivust mainitud liinidele, ning selgub, kas vajatakse lisaläbirääkimisi. Uue avaliku teenindamise lepingu Kihnu ja mandri vahelise laevaliini suhtes sõlmib maavalitsus aastateks 2011-2012, põhitähtajale võib lisanduda aasta või kaks, kui ei valmi riigihankega ehitatav jääklassi laev.

Maavalitsuse kui tellija 2004. aastal sõlmitud avaliku teenindamise lepingud Kihnu ja mandri vaheliste laevaliinide teenindamiseks AS Kihnu Veeteedega lõpevad tänavu 31. detsembril.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles